Методичні рекомендації з трудового навчання 2018-19н.р.
Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2018 – 2019 н.р.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 5-9 класів 2017-2018 н.р. 2018-19н.р
Загальна документація
Закон України Про освіту – чинна редакція від 08.07.2017Закон України Про загальну середню освіту – чинна редакція від 05.03.2017
Чинний Державний стандарт початкової загальної освіти
Державний стандарт початкової загальної освіти (поступово набирає чинності з 1 вересня 2012)
Постанова від 14 січня 2004 р. № 24 ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної середньої освіти
Державний стандарт повної загальної середньої освіти (поступово набирає чинності з 1 вересня 2013)
Національна доктрина розвитку освіти – чинна редакція від від 17.04.2002
Конвенція про права дитини – чинна редакція від від 01.01.2000
Типові правила внутррозпорядку для працдерж НВЗ України – чинна редакція від від 26.04.2000
Загольні правила поведінки учнів під час новчально-виховного процесу у ЗОН України
Документація кабінету
Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів-N 601
Положення про навчальні майстерні
Інструктивно-методичні матеріали-Підготовка ЗНЗ до нового н.р. з питань охорони праці, БЖД
Рекомендації щодо заземлення кабінету
Протоколи та акти вимірювань електробезпеки та перевірки заземлення
АКТ введення в експлуатацію кабінету-Шаблон
Акт-дозвіл на проведення занять щорічно
Типові переліки навчально-наочних посібників у кабінеті трудового навчання
Про затвердження Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей
Положення про навчальні майстерні
Інструктивно-методичні матеріали-Підготовка ЗНЗ до нового н.р. з питань охорони праці, БЖД
Рекомендації щодо заземлення кабінету
Протоколи та акти вимірювань електробезпеки та перевірки заземлення
АКТ введення в експлуатацію кабінету-Шаблон
Акт-дозвіл на проведення занять щорічно
Типові переліки навчально-наочних посібників у кабінеті трудового навчання
Про затвердження Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей
Немає коментарів:
Дописати коментар